Isabelle

Om reselängtan och samboskap

2010-04-23 @ 23:59:47


Hejhopp.

Nu är det bara fjuttiga två dagar kvar tills det bär i väg till värmen. Shit pommes frites vad jag längtar! Dock vågar vi inte ta ut nån seger i förskott. Efter askmoln från vulkanutbrott så vågar man inte hoppas allt för mycket, men flygtrafiken har börjat gå som vanligt igen så egentligen ska man väl våga släppa sollängtan och semesterplanerna lösa nu!

Nu är det helg iallafall. Jag pallrade mej till jobbet i morse efter tre dagar i sjuksängen. Det blev en kort dag eftersom jag skulle på ett naprapatbesök, men det räckte gott och väl. Luftrören är inte bra än, men det är precis som med askmolnen - man får hoppas på det bästa.

Vet ni en sak. Nu är jag bannimej sambo. Det är mysigt, roligt, coolt och lite skrämmande. Det känns riktigt mysigt att ha nån att dela saker o ting med. I löööv it. I löööööv Jonas!
Guuuu va jag kommer sakna honom nästa vecka. Lite ångest har jag faktiskt, även fast det ska bli apskönt att komma iväg till värmen nu när det faller snöbollar (alltså seriöst, ikväll var det inte snöflingor i luften, det var verkligen snöbollar!!) ifrån himlen ner på vår ö. Man vill vara nära honom hela tiden!

Imorgon är det sista viskonserten med kören. Innan dess ska vi stöka av här hemma och förhoppningsvis blir det en tur ut till Dalhem IP där det vankas SERIEPREMIÄR! På kvällen är det lite festande med tjejerna. På söndag är det packning och därefter båt till fastlandet. På måndag går flyget mot Fuerteventura kl. 07.05 från arlanda. Vi beräknas vara framme ca 5 timmar senare. Därefter blir det sol, bad, slappande, färgglada drinkar, bokläsande, lite upptäcksfärd, god mat och härligheter i en härlig blandning under 8, förhoppningsvis, fantastiska dagar.

Har knappt börjat packandet än och helgen har en hel del annat att bjuda på så det här kan vara sista inlägget innan jag drar. På semestern kommer bloggen få vila nämligen. Mina fingrar ska inte ens snudda vid en dator dessa semesterdagar.

Så tills vi hörs igen, Må så gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Veronica

Hallå BoBella, jag saknar dig!!!:/

2010-04-24 @ 11:30:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback