Isabelle

Julemys i väntans tider

2010-12-04 @ 00:28:48

Har precis kommit hem från en mycket mysig och rolig kväll hos Emma. Har inte träffat Emma sen i september och inte heller Ella som också var med. Och Wenke har jag inte heller sett på länge som också var där, och Emmas två vänner Carro och Steffi som jag fick träffa. Det var himla kul att träffa dom igen och det är allt för sällan vi ses! Trots att det alltid blir så himla roligt när vi träffas så blir det ändå inte oftare. Det är allt bra märkligt.
Emma bjöd på Julgröt och julgodis som gänget bakat under eftermiddagen men som jag missat (Linn jag vet att du läser här ibland, snickersen var jättegoda, hörde att du varit med och bakat dom!) och det smakade skitgott.
Vi såg film och Idol. Olle åkte ut vilket jag tyckte var oerhört trevligt, och JA jag är gotlänning, men va f*n, Olle är inte bra alltså. Inte TILLRÄCKLIGT bra iallafall.

Planerna för i morgon var att träna med Moa men nu har hon blivit sjuk så nu får jäg tänka om. Kroppen är inställd på träning nu så jag måste komma på nåt. Är det fint väder ska jag tvinga med Jonas på en skidtur tror jag. Det lär verkligen bli att TVINGA MED honom för ikväll sitter han och datanördar sig med en kompis och lär så fortsätta till cirka 05.00 imorgon bitti om jag känner dom rätt.

Dom har ockuperat hela vardagsrummet med sladdar och dataskärmar så jag gömmer mig i sovrummet nu. Ganska skönt faktiskt.

Jag har inte riktigt fattat att jag sagt upp mig än. Shit va skönt det ska bli att komma därifrån. Just nu är det så kallt i packeriet att man fryser från det att man sätter sin fot utanför dörren 06.30 på morgonen och sen konstant fram tills man får komma hem i duschen ca 17.00. Och nu hjälper inte duschen riktigt längre. Jag fryser fortfarande ibland när jag kryper ner under duntäcket på kvällen. Och mina händer är inte att tala om. jag tappar känseln efter en halvtimme ungefär och på rasterna får jag stoppa dom under hett vatten. 10 grader var det i packeriet en dag. Det är inte varmt. Men snart slipper jag det.

Trevlig helg på er!

// Snöälskaren

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linn

Vad bra att dom var goda. Var ju tvungen att dra innan jag fick smaka på dom, men jag tar ditt ord på att dom var ätliga. :)

2010-12-04 @ 17:53:53

Postat av: Mojsan

Men du garttis till uppsägningen. Om man nu kan säga så :P Hoppas du hittar nåt kul att pyssla med! Du kunde ha tränat med mig i västerhejde idag, de va kul. Ja hoppas vi ses imorr=) Kram

2010-12-04 @ 18:07:18
URL: http://memoarmoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback