Isabelle

Nu e' de' fredagsmyyyys

2010-02-26 @ 17:19:43

Så är det helg igen. Guuu så skönt. Den här helgen ska det sovas och sovas och sovas. Det är prio ett.
I natt blev jag ständigt väckt av en galen katt som jamade ut i mörkret.

Igårkväll bowlade vi med laget och åt pizza. För att fira att vi tagit oss igenom halva försäsongsträningen. Jag har tränat skamligt lite denna försäsong men det hindrade mej inte från att vara med och fira. Pizzan var god, sällskapet var glatt och lika kul som alltid och det enda som var mindre bra var väl bowlingen då. Mitt lag (jag, fia-lotta och camilla) kom nästsist. Tvåa bakifrån. Fast det var ganska festligt ändå.

Nu väntar jag på wenke, elin och annika som ska komma hit och planera lite denna fredagkväll. Vi får se vart det slutar...

Trevlig helg på er!

Se här vilka vackra rosor som står i fullaste prakt på mitt köksbord just nu!

                           Ett dussin röda rosor

Och dom är mina!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mickis

Fina rosor :)

2010-02-27 @ 08:30:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback