Isabelle

Två dagars resumé

2010-02-24 @ 22:03:22

Igår:
- jobbade jag.
- var jag sjukt trött hela dagen.
- klippte jag mej och färgade håret. Jag blev supernöjd och bildbevis kommer upp inom kort.
- blåste jag frisören på 40 kr. Nä, inte riktigt, men det räckte inte till hela notan..
- ramlade jag omkull i hästbacken. Benen bara försvann under mej och jag föll handlöst i marken. Hallå, sandbilen vart är du!? Skammen var starkare än smärtan i kroppen, fast det var nog bara en mobiltelefonpratande kille som såg det.
- Myste jag med typ världens finaste kille.

Idag:
- jobbade jag.
- var jag sjukt trött hela dagen.
- Betalade jag de saknade 40 kronorna till frisören.
- klarade jag mej från att ramla i hästbacken.
- var jag på kör.
- pratade jag i telefon med typ världens finaste kille.

Nu är det läggdags tror jag bestämt.

Godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback