Isabelle

Mina sista ord

2010-07-15 @ 13:14:36

AAAAAH, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!
Ligger i sovrummet just nu som för tillfället är det minst varma rummet i lägenheten, iförd endast bh och trosor. Fler klädesplagg och jag smälter bort. Vi orkar inte åka till stranden idag. Jag har haft 6 dagar i rad på beachen varav 3 varit riktiga heldagar, jag behöver en dags paus.
Men vad gör man då istället? Ingenting, verkar det som.
Var uppe tidigt i morse och nu på förmiddagen blev jag trött igen o la mej i soffan för att se film. Ville gosa ihop mej med pojkvännen men det dröjde ca 3 minuter innan vi var tvungna o knuffa undan varandra, FÖR VARMT! Han låg på golvet i sackosäcken o jag jäste i soffan. Han är ännu varmare än jag o skriker så fort jag nuddar honom ungefär:
NEJ LEDSEN, MEN JAG ÄR SÅÅÅ VARM!!
Då blir jag sur. En kram kan man väl ändå få? Eller nudda armen lite. Naj.
Så nu ligger han i soffan o ser film medan jag ligger här i sängen framför datorn o närmast avlider.
idag ska jag verkligen göra INGENTING. Det är typ det enda man orkar. Inte ens film funkar, jag blir uttråkad. Idag är allt sjukt snusktråkigt vilket gör mig ordentligt uppretad.
Äckliga lägenhet till o va så förbannat varm.

Nog är det härligt med sommar men idag orkar jag inte denna hetta!


// en svettfläck

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mattón

Aldrig funderat på att pausa från datorn? Den ger ifrån sig jobbigt mycket värme.

2010-07-16 @ 22:55:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback