Isabelle

Uppdatering

2010-07-28 @ 15:40:35

Sen senast:

- har jag jobbat första arbetsveckan. Det var lugnt och egentligen liiiiite skönt att komma igång igen förutom tidiga morgnar.  Usch va jag kommer hata mej själv om några månader för att jag skrev det här. Hur kan man längta tillbaka till jobbet!?!
- har vi infört "varannan vecka" med Louise. Hela förra veckan var hon hos oss. Myyysigt och utmattande.
- har jag haft "utekväll" för första gången på skitlänge. Det började med förfest hos Annika med drinkar och rabarberpaj som hon fixat till. Sen hamnade vi (jag, annika, elin, jossan och wenke) på surfers.
- har vi varit hos mor och far på fika.
- har vi firat gammelmormor som fyllde 99 år igår. jag ska bli som henne när jag blir stor.
- har jag varit hemma från jobbet sjuk i tre dagar pg.a ryggvärk som kommit av urinvägsinfektion sa läkaren. Inte roligt.
- har jag storstädat lägenheten.
- har jag sett till att vi snart får byta ut vår kassa kyl och spis. Jippie!!

Vardagslivet börjar så smått hitta tillbaka. Tråkigt, men rutiner är tryggt och skönt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback