Isabelle

Duktig ikväll

2010-03-09 @ 22:09:01

Hejhej. Tänkte bara säga att jag ska gå och lägga mej nu. Det är lite tomt här ikväll. Lite ensamt, men jag har fått pyssla runt, städat badrummet ordentligt och lagat god mat. Det känns bra.
Nåt annat som känns bra är att vi tappra fotbollsspelare som tog oss till kvällens löppass lasarettet-snäck och tillbaka sprang duktigt ikväll. Jag kände mej fräsch, nyttig, grymt stolt och skönt trött efteråt.

I morgon ska jag laga fin middag för två. Prestationsångest!?
Sen blir det bio med min fina.
Hahaha! jag riktigt känner hur er nyfikenhet ökar och tränger igenom datorskärmen, men ha lite tålamod. Snart så..

Godnatt go' vänner.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefin i Lund

Vad härligt att läsa att du är nykär! Jag är glad för din skull. Och väldigt nyfiken förstås! Tack för senast förresten, det var jättetrevligt!

Sköt om dig!

2010-03-09 @ 22:26:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback