Isabelle

Sjuk eller inte

2010-03-17 @ 19:21:53

Hejhej.

Usch, jag känner mej hängig. Funderar på om jag har feber. Men min panna är ju inte varm. Jag hatar när kroppen känns feberhängig men termometern ändå jävlas med att visa "du har inte minsta tecken på feber övehuvudtaget, du är kärnfrisk så gå ut och spring några mil eller nåt, det klarar du med din utomordentliga hälsa". Känner jag mej sjuk ska jag vara sjuk också! Finns det inga bevis tvingas man ändå träna och jobba och hålla igång som vanligt, trots att kroppen bara skriker efter sjukdomsaktiviteter som sömn och stillaliggande.
Vi får se om det slår ut på riktigt.

Vadmassage är lovad för kvällen iallafall. Yes!

Nu hinner jag inte mer.

hejhej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback