Isabelle

I'm in love!

2010-03-16 @ 21:26:48

Hej Magnus!
Hej alla ni andra också!

En ny vecka har tagit sin början. Solen skiner, minusgraderna fortsätter briljera och här går jag och längtar efter helg, trots att det nyss varit helg. Den var bra iallafall, helgen alltså, med fotboll, melodifestival (hah! jag fick rätt, det blev en idoldeltagare som tog hem vinsten. Fast Salem skulle vunnit faktiskt), trevligt sällskap och en något frustrerande men ändå trevlig stund på födelsedagskalas hos morfar. 

Ikväll sitter jag stilla. Tänker inte röra mej förrän jag ska ta några stapplande steg till sängen. Jag var ute och sprang med fotbollslaget ikväll nämligen. Mina vader tycktes inte uppskatta det för dom svarade med att ge ifrån sej en oerhörd smärta nu.
Tänk er att någon rycker er skithårt i håret så att hårstråna slits från hårbottnen, multiplicera den smärtan med 10. Addera sedan smärtan av att klippa av sej fingret. Summan av det är smärtan i mina vader ikväll. Aoouh.
I morgon ska jag be Jonas, min personliga massör att trolla bort det onda i vaderna. 

- nej men inte har Isabelle råd med personlig massör, hon jobbar som morotssorterare för allt i världen!? så vem är då denna Jonas???? tänker ni uppenbarligen, det hör jag.
Ja det ska jag berätta för er nu. 
Personlig massör är han kanske inte, men än väl är han mannen bakom de vackra röda rosorna jag fick för en tid sen. Han är även mannen som gjort att jag på senaste tiden kommit för sent på jobbet både en och två gånger. Han är mannen som gör att jag inte bryr mej (så mycket iallafall..) om att jag kommer för sent. Han är mannen som jag försökt impa på med köttfärspaj (och lyckats tror jag!). Mannen som masserat sönder sina händer på mina onda vader. Mannen som ständigt får mej på sprudlande humör bara genom att uppenbara sig. Mannen som smsat min inkorg full av gulliga sms. Mannen jag tänker på så fort jag hör en fin kärlekslåt spelas på radion. Han är mannen som får lägenheten att verka tom och ensam när han inte är här. Han är mannen som fått mitt hjärta att smälta och gjort att jag går på moln och inte riktigt kan koncentrera mej. Mannen som ni så nyfiket undrat över. Han är helt enkelt mannen som gör mej till världens lyckligaste tjej och som jag är så jävla kär i. 
Jag Älskar dej Jonas!

Så, nu har ni fått veta hans namn också. 

Nu ska jag kravla mej bort till sängen. 
Godnatt 

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mickis

va fantastiskt fint skrivet. Men jag har svårt att tänka mig att du är världens lyckligaste :) för det trodde jag att jag var !! hihi! Så härligt med kärlek!

2010-03-17 @ 09:01:17

Postat av: Linda

Fint :)

2010-03-17 @ 11:08:18
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/

Postat av: Helena

Åhh..Så glad för din skull Isabell! Du är nog den hemligaste av alla i laget men du är förlåten för att du är så lycklig :)

Lycka till i framtiden Båda så ses vi på träningen imorgon:)



Ps: Nu väntar vi på ett FOTO på den hemliga JONAS också ;)



Kram kram

2010-03-17 @ 14:12:45

Postat av: Mojsan

Va!? Har jag missat... Men ah sa roligt :D Harligt! Bra jobbat ;P Hihi...



Ja ett foto vill vi se:)

KRam

2010-03-22 @ 01:51:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback