Isabelle

Hejhej

2010-03-21 @ 10:07:26

Det har redan hunnit bli söndag. Helgen springer iväg som vanligt. Varför gör aldrig vardagarna det!?

Vad ska jag ha att meddela idag då..

- Jag lever just nu i en väldigt orkeslös kropp. Tröttheten vägrar släppa mej, men febern är borta iallfall.

- Resa är bokad. Måndagen den 26:e april åker jag, Elin och Wenke en vecka till Fourteventura. Det ska bli så grymt skönt. Sol och bad, mmmmmmm... Tråkigt bara att jag missar en seriematch med fotbollen- Det känns surt men det är bara att acceptera att man inte kan få allt att passa ihop jämt.

- Igår var jag på kördag. Vi sjöng mellan 10.00-16.00. Det var kul men utmattande.

- Igårkväll var Elin och Annika på besök. Det var mysigt.

- Igår hade körslaget säsongspremiär. Jag var skitnervös att jag skulle vara med nånting men det enda som kom med var min rygg i ca 1 sekund. Det var skönt.

- I fredags såg vi filmklassikern 'Hajen'. Jonas tycker det är rena rama KATASTROFEN att jag har sett så lite film i mina dagar. Därför går jag just nu under utbildning i filmklassiker hos honom och Hajen blev startskottet. Den var sådär, men säkert jättespännande på 70-talet..

- Min stora beställning från H&M har kommit. Jag älskar att få bära hem stort paket från posten full med massa fina och våriga kläder. Jippie!

Nej nu ska jag läsa en stund tror jag.




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mickis

ååh det är så skoj i beställa :)



var håller du hus på träningarna?

2010-03-24 @ 20:40:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback