Isabelle

tio minuter innan läggdags..

2010-05-19 @ 22:48:41

Ikväll ska jag överraska min kropp med att gå och lägga mig innan klockan 23.00.
Spännande o se om jag klarar det.
I övrigt tänker jag inte på så mycket mer förutom vår flytt. Jäklars va skönt det ska bli att komma i ordning sen.
En annan rolig sak som jag kommande dagar kommer gå och tänka på och bli nervös inför är fotbollsmatchen jag ska vara med och spela nu på måndag. Dalhem C spelar mot Gotland södra i dalhem och jag kände mej lite sugen att snöra på mej skorna igen. Jag har inte rört en boll sen den 10 april. Det kommer bli högst intressant....och nervöst....

Nej hjälp, klockan är snart 11!! jag ska ligga sovklar i sängen då!

Godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback