Isabelle

Efterlängtad

2010-05-20 @ 20:17:14

Den är tyst, den är snabb, den är snygg, den är lite plastig men fin ändå, den är ny och framförallt; den är MIN!!
Jag talar förstås om min SPLITTERNYA DATOR!

Äntligen tog jag tummen ur och köpte mej en klokt FUNGERANDE bärbar dator och idag anlände den med posten. Så nu sitter jag här i ikeasoffan med min NYA Toshiba i knät och surfar medan mannen i hemmet lagar kvällsmaten. Oerhört jämställt... han tvingade mej faktiskt att sitta kvar här och leka med min nya pryl och låta honom fixa runt i köket själv. Det är sant faktiskt. Han är fin min älskling.
Fast jag tänker faktiskt diska sen. På egen begäran. 

Åh så lycklig jag är med min silvriga nykomling! Shit va här ska bloggas!

Nu är det snart helg också. Då blir man ännu lyckligare. Vi har mycket att stå med i helgen, jag och Jonas. I morgon kväll ska vi grilla med mina systrar. På lördag är det konfirmation för min kusin Johannes och därefter ska vi se Dalhem spöa skiten ur Bajen. Lördagkvällen är ännu ett okänt kapitel. På söndag ska vi se syster Josse i balklänning nere i almedalen. Redan dags för studentbal! På kvällen planerar jag att gå och lyssna på en vårkonsert där två av mina körkompisar är med. Trevligt med en fullspäckad helg!

Jag måste surfa vidare med min nya leksak nu för snart står maten på bordet och då vill väl Jonas att jag ska äta. Suck. Nu behöver jag ingenting mer när jag har min fina toshiba. Naj nu skämtade jag bara. Jag älskar min fina kock!



Bild




Så här ser min dator ut. typ. Det är nog inte just den modellen på bilden men utseendemässigt ser dom ganska lika ut. Fin va!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mickis

super fin!

2010-05-21 @ 09:38:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback