Isabelle

Min Harry...

2010-11-02 @ 23:01:21

Ikväll är det jättetomt här i lägenheten. Vår lilla bäbis har flyttat hemifrån. Snyft*
Jonas allergi har börjat bli påfrestande och vi insåg då att vi inte kunde ha kvar Harry inomhus. Planen var, och är fortfarande, att bygga en vinterbonad bur på balkongen, men det hade varit grymt att sätta ut honom i det här råa vädret som råder just nu och 6 månader framåt, när han inte är van. Men som tur är så råkar man vara lyckligt lottad med en familj som ställer upp på att förbarma sig över denna lilla krake över vintern tills det blir varmt nog att flytta hem till en bur på vår balkong. Så från och med ikväll och fram till april-maj nånstans kommer vår lilla Harry bo hos mina föräldrar och skötas av min lillasyster. Under tiden ska vi planera, köpa material till och bygga en Utomhusbur för året om boende till bäbisen.

Det lär bli många besök till mor och far den närmsta tiden misstänker jag.

Ja, så lite vemodigt känns det allt. Jag saknar honom redan, buhu.

Snyft* min lilla nallebjörn :(

Nej, läsa lite sen sova hade inte varit fel..

Nattinatt

// Kaninägare, för tillfället utan kanin

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback