Isabelle

Happy Halloween

2010-10-29 @ 23:46:13

Tjohoooo!!!! Helg!!!!
Kan det bli bättre eller?

Ikväll har vi varit på maskerad. Halloween-disco på kvarterets diskotek för små barn. Vi gick dit med Louise som var utklädd i mörkröd,svart,guldglittrig häxklänning med matchande häxhatt och så målade Jonas hennes naglar i en mörk-mörkblå färg (svarta nagellacket var slut..) så hon såg läskigt fin ut i sin maskeradskrud när vi tågade bort till discot. Jonas syster var med ett litet tag och det åts godis och dansades på dansgolvet. Så fint att människor här omkring ställer upp på det viset och anordnar dessa kvällar för barnen.
Sen gick vi hem och hade fredagsmys i soffan framför Idol.

I morgon ska jag köpa födelsedagspresent till mamma som fyller år på söndag och sen ska jag fika med Wenke som jag inte träffat på länge. Förutom det och mammas födelsedagsfirande på söndag ser det ut att bli en lugn helg. En perfekt helg ser det ut att bli.
På söndag vrider vi dessutom tillbaka klockorna! Det om nåt är perfekt!

Nu sitter jag och Jonas nästintill sovandes här i soffan så det blir nog nattnatt nu. Klockan är inte ens midnatt än. Vad håller på att bli av oss???

/// Häxan Hia-Hia

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback