Isabelle

Hänt extra

2010-10-06 @ 22:09:04

Har precis kommit hem från två timmars kör. Jag brukar vara så nära komatillstånd man kan bli under dessa två timmar vi har kör i veckan, men attanimej, ikväll var jag pigg. Det är skönt att få känna så också ibland.

Annars leker livet! Allt är tipp topp och jag har aldrig i hela mitt liv mått bättre!! Tjohoo, Jippie!!
Skit också. Där ljög jag.
Fast jag är faktiskt mindre trött och depp den här veckan än förra och det är ju alltid ett framsteg. Förutom ett mindre utbrott i måndags så har jag känt mig ganska lugn och avtrubbad tisdag och onsdag. Man lunkar på och funderar inte så mycket. Det är skönt.


Sen senaste inlägget har det hunnit bli oktober och ännu en helg har hunnit avverkas. I fredags hade vi fredagsmyyyys med lilltjejen.
nu är'e fredaa'smyyyys, om de så är de sista jag göööör, sjunger vi varenda fredag vi har med louise. Det tycker hon är kul! vi med...
Vi såg film och myste i soffan hela kvällen. I lördags gick vi upp ganska tidigt och åt frukost tillsammans alla tre. Sen städade vi och bakade äppelpaj för sen kom min och Jonas arbetskompis Carola på besök tillsammans med hennes sambo och deras två söner. Kidsen lekte och såg traktorfilm medan vi vuxna (trevligt att äntligen få höra till dom vuxna......) fikade och svamlade. Det var riktigt trevligt! När dom åkt tog vi en tur ner till almedalen där Lollo lekte i lekparken medan jag fotade o Jonas...ja, han såg på antar jag... sen gick vi ner till stranden nedanför kallis och kastade sten. Det tyckte framförallt Louise var festligt som samlade på sig halva stenstranden. Efter det beställde vi pizza och åkte hem för att äta framför film. I söndags var vi hos min farmor och farfar för att fira farmor som fyllt år. Vi bjöds på smörgåstårta och kakor och hade en trevlig eftermiddag. Sen var det hem och lämna Lousie och därefter tror jag att vi satt som två zombies i soffan resten av kvällen... Såg parlamentet gjorde vi, minns jag.

Vad vi gör i veckorna är inget att skriva om så det skippar jag. Helgerna däremot, det är då det händer...

Nu ska jag sova eller så ska jag tvinga min datorspelstokige pojkvän att mysa med mig.

Godnatt till eder alla.

Lite bilder som tagits på senaste:


Almedalen i söndagseftermiddag, kylig men solig.


Far och dotter. Vackart!

Jao, jag var också med....

Lollo matade ankorna. Med gräs...det gick sådär...

En bit av Visby ringmur och domkyrkans torn i bakgrunden.


Jonas och Harry vilade i Lollos säng en dag efter jobbet. Vilka slöisar!

Och svaret är: Nej, Harrys öra har fortfarande inte ramlat ner. Vi vet, han ser lite extra korkad ut men vi älskar honom ändå. Nallebjörnen.

Gu natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback