Isabelle

Nybliven 21-åring talar ut

2010-09-15 @ 22:20:58

-Ikväll har jag varit på kör.

-Idag har jag köpt nya joggingskor. Jag utnyttjade presentkorten jag fick i födelsedagspresent och kom hem med supersköna dojjor! Utbudet på träningskläder var värdelöst så det får vänta tills jag kommer iväg till stora sportbutiken.

-Hittills har vi slutat tidigt varenda dag på jobbet. Skönt att få komma därifrån tidigare men det är ju inte så att pengarna rullar in direkt...

-Igårkväll hade jag Elin och Annika på besök. Vi såg True blood och myste. Snart åker dom på en tre månaders resa till Australien-Nya zeeland-Thailand och jag kan inte följa med. F**n va jag kommer sakna mina tjejer. I morgon kommer dom och ser ännu mer True blood, då ska jag mata dom med smaklösa bullar (blev lite misslyckade, har tyvörr inget annat) och kränkus kalkstensdrömmar som råkar vara världens godaste the enligt min mening. Sen ska vi ha det jättemysigt och jag ska låtsas att jag inte är det minsta avis på mina vänner som får lämna regn och rusk bakom sig i några månader.

- I söndags var jag hos Elin tillsammans med Annika och firade Elins 21-årsdag. Vi fyller med två dagars mellanrum, det är lite coolt. Hon bjöd på läskigt god qournpaj och tårta. Och så bakade vi cookies som vi föråt oss på. Ännu en supermysig kväll med mina tjejer. Herregud va jag kommer sakna dom.

- I lördags hade vi födelsedags firande här. Lägenheten klarade belastningen med alla släktingar. Det var jättetrevligt och jag fick många fina presenter. gjutjärnsgryta, gjutjärnsstekpanna, badlakan, handdukar, presentkort på intersport, träningskläder som jag ska byta för dom var för små och massvis av blommor fick jag.

- På lördagskvällen lagade Jonas mat till oss två medan jag fick ta ett långt och avkopplande bad. Han är så fin min älskling! Sen åt vi, såg film och myste. Jag älskar honom skitmycket!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se 'Dexter'. Det är en mysko men ganska bra serie. Sen ska jag somna i min älsklings stora varma trygga famn och inte vakna förrän klockan ringer halv 6 imorrn. Två jobbigt tidiga morgnar kvar innan det blir helg och sovmorgon!

Godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback