Isabelle

Direktsänt från den kungliga vigseln i London.

2011-04-29 @ 13:02:53

Suck, det är tråkigt att va sjuk. Och på tvn är det bara Skiit. Jag tittar på brittiska kungabröllopet. Tyckte man det svenska kronprinsessbröllopet i somras var tråkigt (som jag ändå tyckte var ganska fint för att vara kungligt...) så är det inget i jämförelse med det här. En goss/manskör står för musiken (enbart kristna sånger givetvis! suck.) förutom psalmerna som hela församlingen sjunger. Brudparet har suttit på varsin stol intill väggen i ca 15 min medan präster och biskopar har avlöst varandra med diverse predikningar. Det snackas om Gud men knappt ett ord om brudparet.
Och inget:
- And now you may kiss the bride.
Eller hur är det dom säger?
Skitvart, inget sånt.
Aptrist.
Det roligaste som hänt var när dom drog kamerorna över gästerna och man fick se hur Victoria Beckham diskret försökte peta sig i näsan.
- Även fina damer petar sig i näsan.


Nu vill jag bli frisk och sen vill jag ligga på en varm strand i en solig semesterort i Turkiet och tycka att livet är bra underbart. 


Oh.my.god. Nu ska brudparet gå in i ett kapell bredvid "vigsel-platsen" och skriva under papper.
Oerhört romantiskt.

Snor.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback