Isabelle

Månadsuppdatering

2011-04-17 @ 13:34:33

Jag sitter just nu och väntar på att min syster ska komma och hämta upp mig. Vi ska se musikal idag med Wenke och Thessan. "Allt eller inget" heter den och har blivit en dtor succé här på ön.

Jag mår bra. Bloggen är döende men ibland får jag fortfarande mina infall. Nu har jag ca 5 min på mig att skriva..

Vi gör lite allt möjligt här nu för tiden. Fiskar en hel del. Förra helgen fick jag upp min första öring. ca 2 kg och en glupsk fighter. Jag ville släppa tillbaka den men den hade svalt kroken så det gick inte. Mamma och pappa fick den och jag kände mig som en storfiskare.

Vi har firat lollo som fyllde år. Det var roligt.

Igår hade vi en hektisk dag med barnkalas hos Lollos en dagiskompis. Sen kattmatning hos Jonas syster som är bortrest. Sen lämna av den dator hos Jonas plastpappa. Sen ut till kusin Viktoria som nyss fyllt 18 år. 36 pers och full fart hela kvällen, men riktigt trevligt.

Min arbetskollega är tillbaka från sin thailand-resa och jag kan andas ut. Ordningen är återställd och så även mitt psyke.

Förra helgen hade kören Wallmans salonger. Vi bjöd på tre-rätters middag och underhöll gästerna med sketcher och körsång.

Jag och Jonas var även ute och åt romantisk middag på restaurang förra helgen. Lite kvalitétstid behövdes tyckte vi. Vi gick både dit och hem också, väldigt hurtigt av oss.

Nästa vecka är det påsk. Inte mycket inplanerat än så länge. Barnfria så det blir utgång på lördagkvällen, men annars blir det nog lugnt. 

Helgen därefter är det valborg. Då ska vi på småstjärnorna som mina småkusiner anordnar med sin klass. Det blir roligt. Speciellt för lilltjejen som är hos oss då.

Dagen efter åker vi till Turkiet en vecka!!! Det är vad jag lever för just nu. Åh vad skönt det ska bli!

I övrigt njuter jag av vårvädret som bara blir bättre och bättre. Vita pärlan (numera faran kanske..) har fått sommardäck och dom allt ljusare kvällarna lurar en på tiden ofta nu. Det är härligt!

Nu får Josse ta o dyka upp så vi hinner i tid.

Tjing tjong/ Jag 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback