Isabelle

Ändrade planer

2011-01-04 @ 15:29:55

Oj. Nu blev det mycket.

Jag har fått jobb.
80%.
Jag ska plugga 100 % också.
Jobbet är på ett musikförlag.
Låter spännande så jag kan bara inte tacka nej till det.
Samtidigt är jag redo för pluggandet nu så jag vill inte säga nej där heller.
Tjänsten är ett vikariat som gäller fram till midsommar. Efter det ska dom anställa nån på heltid och jag är välkommen att söka då.
Så fram till sommaren blir det garanterat jobb 80% och plugg 100%.
Sen får vi se vad jag känner och orkar.
Jobbigt men det ska nog gå.
Det handlar bara om 5 månader.
Jag fick va arbetslös EN dag.
Vilken tur jag har!
Det känns bra även fast jag verkligen hade sett framemot några veckors återhämtning efter en tuff tid på förra arbetsplatsen, men det här blir kul!
Sen ska jag nog unna mig lite sommarlov innan skolan börjar i augusti igen.


Fotbollen kanske inte blir den comeback jag tänkt. Bloggandet får kanske vila lite. Vi får se. Jag kanske får världens energikick av att ÄNTLIGEN känna att jag gör nån nytta och får hålla på med nåt som är intressant!

Jag börjar på fredag. Hektiska dagar blir det framöver. Ikväll ska jag repa med kören. Imorgon ska jag fixa alla registreringar osv. till skolan och csn. På torsdag fyller min farfar år så då ska vi fira honom, och på kvällen ska jag på julkonsert i domkyrkan med kören. På fredag börjar jag då JOBBA.
Coolt.

Må så gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback