Isabelle

Bajs

2011-01-17 @ 23:36:19

Urk, det är jobbigt att börja skolan igen.
Jag har inte ens börjat utbildningen men jag har redan tröttnat på det. Ikväll har jag ägnat mina timmar åt att försöka registrera mig på diverse kurser, försökt förstå csn, och febrilt letat billig kurslitteratur, men allt går emot mig.
Det krävs akademisk utbildning bara för att ta sig fram till utbildningen ju!!
Suck.
Trött är jag också. Jag har huvudvärk idag igen. Inte alls lika mycket som förra veckan men det är ändå störigt.
Jag har tillochmed svårt att glädjas åt att vår ikealeverans ÄNTLIGEN kom ikväll. Ett skrivbord, en skrivbordsstol och en hylla och vi har nu ett komplett arbetsrum här hemma i vardagsrummet. Eller hörna, eller vägg eller nåt. Jag skruvade ihop stolen och skaffade mig en blånagel, irriterad hals av alla svordomar som ljöd ur min mun och pluspoäng i irritation, men nu står den jäklar i mig stadigare än berg.

Ikväll är jag grinig.
Bäst att gå och lägga sig så kanske man lyckas vakna på rätt sida imorrn.

Godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback