Isabelle

Happyface

2011-01-18 @ 19:57:05

Ikväll är jag glad igen.
Tjohoo!
Var i någon tillfällig svacka igårkväll men nu är jag tipptopp igen. Dagen på jobbet har gått fort. Jag fick sovmorgon för Jonas och Lollo är sjuka. Jättesynd om dom som snörvlar och hostar lungorna ur sig men jag kunde då ta bilen och slapp åka bajstidigt med bussen. Hemma igen gick jag en promenad till affären och köpte mjölk och choklad som jag ska trycka i mig snart. Sen stekte jag och Lollo pannkakor och hade jätteroligt. Sen åt vi alla tre och såg barnprogram.
Nu sitter jag framför datorn och hoppas att jag ska få svar på de kurslitteratur-annonser jag mailat på. Nån ska väl ändå kunna sälja sin gamla bok till mig!?!

Ikväll börjar "jakten på lyckan" med världens bästa Hanna Hellqvist. Hon är vanligtvis programledare i mitt favorit-radioprogram Morgonpasset i P3, och säger alltid precis vad hon tänker och ställer de frågor som alla tänker men ingen vågar fråga. Nu gör hon entré i tv-rutan också. Det börjar ikväll på SVT2 kl 21.30. See it!

Puss o godnatt på er

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback