Isabelle

Lägesrapport

2011-01-12 @ 23:38:35

Två och en halv dag har jag jobbat på mitt nya jobb.
Och det är jätteroligt!!
Det är självgående, tankekrävande, varierat och än så länge spännande.
Dagarna fullkomligt springer iväg!
Hittills har jag fått lära mig hitta i lagerhyllorna bland alla noter, då framförallt genom att sätta ihop de beställningar som kunderna gjort. Många siffror, kompositörer och titlar ska in i huvudet. Sen har jag fått lära mig skriva ut noterna och skära till dom med diverse apparater. Samtidigt jobbar jag på att lära mig fakturaprogrammet. För varje dag som går blir jag insatt i nåt nytt som jag måste lära mig handskas med. Apkul!

Men igår åkte jag på nåt konstigt. Kände mig kass redan när jag klev upp på morgonen och när jag kom till jobbet mådde jag illa och hade den värsta huvudvärken jag någonsin varit med om. Bokstäverna och siffrorna framfär mig flöt ihop och jag orkade knappt stå upp så jag fick åka hem innan ens halva dagen gått.
Hemma sov jag precis HELA dagen.
På kvällen hade illamåendet gått över men huvudvärken tryckte fortfarande. I morse kändes det fortfarande lite tungt så jag har varit hemma och vilat upp mig idag.
Men imorgon ska jag minsann jobba igen och det ser jag MYCKET framemot!
Åh va roligt det är att ha ett jobb som man faktiskt VILL gå till!


Om nån vecka börjar skolan också.. Det ska bli spännande. Hoppas det inte är alltför svårt. Äntligen lite hjärngymnastik!

Nu är det tid att sova tror jag minsann.

Godnatt på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback