Isabelle

Svårt att sova!?!

2011-01-19 @ 23:50:09

Jävlar.
Jag kan inte gå och lägga mig på kvällarna längre.

Måste sova nu.

Min kissblåsa har spelat spratt med mig hela dagen idag. 4 ggr hann jag gå på toa på jobbet idag. Vanligen går jag max en gång. Jag har inte förtärt mer flytande vätska än normalt.

Måste sova nu.

Jag börjar plugga om bara några dagar. Hjälp.

Måste sova nu.

Gud vad jag älskar min lilla minifamilj här hemma. Dom är sjuka just nu och snorar och hostar som attan, men dom är så mysiga och gulliga.
Lollo hade målat en fin teckning till mig när jag kom hem från jobbet idag.

Måste sova nu.

Det är fullmåne ikväll. Jag sover jättedåligt när det är fullmåne.

Måste sova nu.

Jag har fått en fribiljett till farsen " hotell liggaren" som Wats sätter upp.

Måste sova nu.

Skrev jag nyss om mina toavanor?

Måste sova. Måste sova. Måste sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mojsan

2011-01-22 @ 11:00:08

Postat av: Moa

Lyckades jag skicka ett tomt inlägg?! Inte meningen...

Har visst missat din blogg ett tag men nu har jag läst ifatt. =) Vilket år du haft, häftigt och roligt! Jag är avundsjuk på din träning med laget och så måste jag önska dig lycka till i plugget! Det kommer gå bra!

2011-01-22 @ 11:02:19
URL: http://memoarmoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback