Isabelle

Ett snorigt inlägg

2011-03-27 @ 22:52:00

Det är så sjukt tråkigt att va sjuk. Jag som ville göra så mycket den här helgen! Jag har sett mer än halva greys anatomy säsong 6 den här helgen och lämnat ett stort liggmärke i soffan efter min trötta kropp. Idag åkte jag med Jonas för lite ärenden på stan. En runda på clas ohlson, bra halstabletter på apoteket och lite tyckasyndomsigsjälv-mat på coop, sen var jag helt slutkörd. Mina öron värker och huvudet spänner. Snoret trycker på i hela huvudet så mina öron värker och hjärnan får snart inte plats för allt snor i min skalle. Halsen värker också, inte så mycket att jag inte klarar av att äta men det känns inte skönt att svälja. Min älskling har varit världens bästa man idag. Lagat mat medan jag fått ligga nerbäddad i soffan framför greys, och pysslat om mig hela dagen. Han är fin han min älskling. Han är alltid fin. och bäst. och snyggast. och smartast och vackrast och typ allt. I löööv him.  

Vi fick hem en ny taklampa till vardagsrummet idag iallafall och den gamla lampan ska ersätta den som sitter i köket just nu. Lampköp får mig i renoveringstankar. Jag vill få fint i vårt hem nu. Första juni har vi bott här ett år redan och det är faktiskt hög tid att sätta sin personliga prägel på detta. När jag blir frisk ska jag bannimej ta tag i det här. Så här kan vi inte ha det!

Jag ska nog sova nu. Idag gick vi inte upp förrän halv 2. Eller halv 3 får man väl säga då. Det är ju ändå sommartid vi går efter nu... Det är en sån grej man kan lyxa till sig med under barnfria helger.

Nu ska jag lyxa till det med en god natts sömn. Kanske gör det mig frisk snabbare. Så jag kan sluta hänga ut mig i bloggen som en ynkling utan förmåga att klara en liten förkylning. Men det är faktiskt jättesynd om mig.   

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback