Isabelle

Vem bryr sig om semlor när det är internationella kvinnodagen!?

2011-03-08 @ 12:31:53

GRATTIS TILL ER ALLA KVINNOR!!
Idag är det internationella kvinnodagen.

Fettisdag är det också, men kvinnor är viktigare än feta bullar.
Dessutom ligger jag hemma och är nån form av magsjuk. Ingen spya men aptiten är bortblåst och jag känner mig ständigt illamående och hängig. Min mage och jag är inte riktigt sams.

I söndags var jag, Jonas och Lollo på familjegympan på friskis. Lollo var superblyg och envisades med att stå bakom oss mestadels av tiden. Flyttade vi på oss skrek hon i högan sky. Men hon slappnade av mot slutet och ville gå nästa söndag också. Vi har gått alla tre och sjungit på den här sen dess.

1, 2, 3, 4, jag är en partymyra!! 

Varmt rekommenderad den där familjegympan. En halvtimmes dans och rörelse till roliga barnlåtar med både barnen och föräldrar och sen ca 20-30 minuters avslappning och sagostund då barnen får äta frukt dom tagit med sig och lyssna på en saga. Lollo tyckte jättemycket om det.

Nu ska jag vila vidare. Vila är bästa medicinen mot magen. Då märker man inte av den nämligen.

GRATTIS!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback