Isabelle

Från 30 grader till 15 grader.

2011-05-08 @ 23:45:31

Min dator verkar ha problem med att publicera detta inlägg. Jag skrev detta den 8/5..:

Inte visste jag att en vecka kunde gå så fort!

Det har varit sju otroligt sköna dagar i Turkiet. det började visserligen med flyförseningar, så istället för att vara framme på hotellet kl 01 på natten, var vi framme kl 04 på morgonen. Inte roligt med en bebis och en uppspelt men trött 5-åring. Men sen blev det bättre. Mycket bättre! Sol och 30 graders värme varenda dag. Ett hotell med alla bekvämligheter man kan önska när man kommer två barnfamiljer. All inclusive vilket gjorde att vi inte behövt gå hungriga en enda minut på hela veckan. Va skönt det var att slippa leta matställen varenda gång nån blev hungrig! Vi tog det mest lugnt, shoppade en del inne i Side centrum och besökte även stadens marknad. Vi var även på marknad i Manavgat. Annars var det mest bad i poolen och på stranden. Skönt och avslappnat.  
Vårt resesällskap var inte o klaga på heller; Jonas syster Moa, hennes sambo och deras 1,5 år gamla dotter, som dessutom bjöd oss på denna resa. Helsköna resekompisar!

Så slapp man snön som kom här hemma. Höhö. När jag läste det i ett sms från mamma låg jag i 33 graders värme i en solstol på stranden. Det kändes helt okej faktiskt.

Bilder från resan kan hända dyker upp här, man vet aldrig.

Men nu är det vardag igen. Imorgon är det jobb hela långa dagen. Sen har jag tackat ja till en fotbollsmatch med Dalhem C ute i När på kvällen, så det är rätt in i lunket igen.


Nu ska jag försöka mig på o gå o lägga mig. Det är svårt ikväll att komma till ro och inse att det är upp tidigt imorgon som gäller.


Natti natt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback