Isabelle

Dags att flytta kanske?

2011-11-12 @ 18:17:52

http://helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7226490

Dödströtta idag, alla tre. Det är ingen hit att bli väckt 02.30 av att någon ringer hysteriskt på dörrklockan och ropar att det brinner. Stå ute iklädd endast dunjacka, morgonrock och gympadojjor bland alla grannar och se hur lägenheten snett under vår egen blir totalförstörd. Jag är glad att det inte var en lägenhet i vår egen trappuppgång och att ingen kom till skada.
Olustig är känslan idag. Och skitgrinig. Det stinker fortfarande lite rök här hemma även om det är bättre än det var tidigare idag. Bränd plast.
Fan vilken sugig helg.
Imorgon ska jag fira min pappa på fars dag. I deras hus. På landet. Där idioter inte sätter eld på bostäder.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: moa

Usch vad läskigt att det var så nära er! Tur att det gick bra.

Jag köpte inte en enda grej på Ikea. Det du ;-)

2011-11-13 @ 02:51:44
URL: http://memoarmoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback