Isabelle

Duktig Bella!

2011-09-09 @ 21:51:58

För andra kvällen í rad har jag varit fantastiskt effektiv. Handlat present till mormor och rosévin till släkten. Gjort 3 köttfärspajer, skurit mig i fingret (försvårade matlagningen något, men jag tror att pajerna är blodfria iallafall) bakat en chokladtårta, samtidigt lyssnat på repriser av morgonpasset i P3, slagit in presenten till mormor, returnerat några klädesplagg som inte föll mig i smaken till Ginatricot och betalat några räkningar samtidigt som jag sett doobidoo.

Nu klappar jag mig själv på axeln, lutar mig tillbaka i soffan för att se några avsnitt av Frasier och inväntar morgondagen. MIN DAG! MIN FÖDELSEDAG!!

Hejhå

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det var en effektiv dag. :-)

2011-09-12 @ 20:03:03
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback