Isabelle

Jag kan ha hittat lösningen!!

2011-09-07 @ 23:00:00

Jag har precis sett klart säsongspremiären av Bonde Söker Fru!! Störigt nog har jag kör just den tid i veckan som världens bästa tvprogram går på TV. Det finns inget program i televisionen som jag följer så slaviskt som detta fenomenala program. I löööv it. Ingen höst utan bonde söker fru. Ingen lycka utan bonde söker fru. Bonde söker fru har allt och lite till. Jag tror till och med att bonde söker fru kan vara lösningen på våra världsproblem.
Miljöförstöring= löser sig eftersom alla bönder måste dejta och hitta fruar så dom har inte tid att smutsa ner vår natur med konstgödsel och annat gift.
Krig= Det säger ju sig självt. Är man kär vill man inte kriga. Alla makthavare borde bli bönder och börja leta fruar.
Djurplågeri= Bönderna blir kära och därmed mer blödiga. När man är blödig gör man inte illa djur.
Ja, okej världsproblemen kanske kräver något mer än Bonde Söker Fru för att klaras upp, men det är ett jäkligt bra program och en mycket god tanke.

Jag är trött. Det är mycket på jobbet nu. Försöker jobba över lite emellanåt men det märks ingen större skillnad. Skrivbordet är fullt ändå och post-it lapparna med små påminnelser blir bara fler och fler. Tur att det är ett roligt jobb. Sicken tur jag haft som hamnat på ett sånt ställe!

Det luktar (stinker efter att fortfarande känna doften en timme senare) rökt fisk i lägenheten. Jonas har haft premiär med sin födelsedagspresent, röklådan, ikväll. Han har suttit nere på piren i hamnen hela kvällen och rökt flundra. Den är diskad nu men det luktar ändå. Gott med rökt fisk blir det iallafall.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback