Isabelle

Några meningar jag vill dela med mig av

2011-09-08 @ 21:11:04

Jag och Jonas har varit så effektiva idag så man kan knappt tro det. Till att börja med jobbade båda övertid en halvtimme på respektive jobb. Efter jobbet bytte jag bil med mamma. Åkte hem och hämtade Jonas och skräp som vi körde iväg till återvinningscentralen. Sen åkte vi till maxi och handlade inför kalaset i helgen. Därefter bar det raka vägen till elgiganten för att köpa dammsugspåsar till vår dammsugare som verkar ha en väldigt speciell storlek på sin påse.. Hann precis in genom dörrarna innan dom tänkte stänga. Sprang fram och ryckte tag i rätt förpackning och betalade i kassan. Dom låste dörrarna efter mig. Hemåt gick sen färden. Jag ställde mig och lagade mat och gjorde fint i köket samt bar ut soppåsar. Jonas damsög, moppade golvet och skurade rent badrummet. Sen åt vi och diskade och där med var effektiva torsdagen avklarad.

Ville bara säga det. Sjukt effektiv dag. Jag är stolt.



Här är en bild från teatern "Piratapirata" som jag, Jonas och Lollo var och såg i Lickershamn i somras.
Jag gillar deras kuliss. Den är färgglad.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback