Isabelle

Tjugotvå år och tre dagar

2011-09-13 @ 20:54:28

Jag fick en jättefin födelsedag. Min älskade Jonas väckte mej med sång (typ...) och frukost på sängen. Han hade tillochmed gjort en liten pyramid av marabouchokladbitar (min favorit!) och satt i ett tårtljus uppe på toppen. Han är så söjt. Jag fick en armbandsklocka av honom och han hade verkligen lyckats få den precis som jag ville ha den! Jag ska lägga upp en bild här på bloggen på den nån gång. Dagen fortsatte med en tur till kräklingbomarknad. Vi tittade på höns, kaninungar och en tennkulemotor. Köpte 22 par strumpor för 150:-, åt bakad potatis och köpte kokosbollar och kola. På vägen hem stannade vi till på en loppis där vi hittade en jättefin dockvagn som Lollo ska få i julklapp. 
Kvällen spenderade jag hos mormor och morfar. Mormor fyller år på fredag så vi valde att fira tillsammans i år. Det var mysigt. 
Min födelsedag får 4 av 5 möjliga. Hade mina vänner befunnit sig på ön hade dagen fått full pott.

I morgon ska jag till naprapaten. Låsningar i höften igen. Bajs. Jag hatar det där benknäckandet, men i söndags höll jag på att bli tokig när jag spelade fotboll. Det värkte nåt så in i vassen. Imorgon ska det bli ändring på det förhoppningsvis. 

På tal om fotboll. Jag blev grymt förolämpad av GA idag. I dagens tidning kan man läsa på sportsidorna en liten notis om att vi i Dalhem C vunnit div. 4 dam med två matcher kvar att spela. I notisen kan man läsa att laget i huvudsak har bestått av spelare i 30-35 års åldern. Därefter följer en rad av namn i vårat lag, inklusive mig... Hallå, jag är inte 30 år!!!!! Min ålderskris nådde därmed nya höjder. 
Jaja, dom uppmärksammade vår serieseger iallafall. Det känns alltid kul.

Nu ska jag fortsätta se Frasier (ska just till o börja med tredje säsongen) till tonerna från grannens klirrande flaskor. Nackdelarna är många med att bo vägg i vägg med en alkis.. men han klagar iallafall aldrig på att man stör.

Nattinatt 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mickis

Kul att du bloggar igen :-)

2011-09-15 @ 12:21:00
URL: http://varadrommarblirverklighet.blogg.se/

Postat av: Mickis

Va söt du är:-) hon mår mycket bättre, tur det!

2011-09-28 @ 13:31:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback