Isabelle

Alla bor i skogen..eller på taket..

2011-09-03 @ 21:17:25

Vi har plockat årets första svamp idag. Och hittat en groda. Jag har tillbringat dagen hos mormor och vi har planerat våra födelsedagar som vi tänker fira ihop i år, och så har vi varit uppe på kyrkogården. Träffat mamma och pappa o Josse har jag också gjort.

Ikväll är jag bajsuttråkad. Så sjukt uttråkad så ni anar inte. 
Jag bjuder på några bilder från dagen istället.



Bromza gillar att klättra på taket...


Min lilla Bromza med sina huggtänder


Trattisar


Skogsmullarna


Groda på promenix

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mojsan

Haha vad roligt! Vilken tur för dig som kom ut i skogen för det gjorde inte jag.. Men imorgon kanske. Kul att du börjat blogga igen! Och lycka till på kurserna! Kram på dig.

2011-09-03 @ 21:28:41
URL: http://memoarmoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback