Isabelle

En måndagkväll hemma

2011-09-05 @ 18:58:04

Idag åker min syster från ön också. Hon ska bo i huvudstaden. Jag fick ta hand om hennes skruttbil så länge. Den var läskig att köra.

Ikväll sitter jag själv i lägenheten. Jonas fiskar och Lollo är hos sin mamma. Jag hade mina funderingar på att gå ut på balkongen och slipa på våra sängbord som jag fått för mig att måla vita. Men det blåser. Och när som helst kan det börja regna.

Jag funderar på att ta tag i mina studentbilder istället. Det är väl ändå hög tid att få till ett fotoalbum så här en tre år efter.

Hmm.. Jag försöker komma på nåt roligt att skriva men det går så där. Jag lägger upp en bild istället.



Igår var vi i almedalen med Lollos kusin Magda.

Nu ska jag ta tag i måndagskvällen. På nåt sätt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback