Isabelle

Hjärtanens dag

2012-02-14 @ 20:28:19

Med exakt en vecka kvar tills jag och Jonas firar hela två år tillsammans är det alla hjärtans dag idag.

Vi firade ikväll med tända ljus vid middagen där det serverades pyttipanna med rödbetor (som kan göra så att man bajsar rött upplyste Lollo oss om flera gånger under vår mysmiddag) och mjölk i vinglas.
Sen åt vi chokladhjärtan som Jonas fått av cheferna på jobbet (dom gillar alla hjärtans dag på hans jobb..) och myste i soffan och såg klart Pongo och de 101 dalmatinerna. Sen var det sängdags för den yngsta i familjen och sen hamnade jag här i soffan.

Sitter just nu och ser Karin göra stolsdynor av gamla färgglada skärp i Äntligen hemma.
Tänk om man var så där kreativ och händig.
Kanske skulle ta o bli det nån gång..

Nu ska jag se de sista avsnitten av How I met your mother säsong 6. Det känns vemodigt. Visserligen kommer det så småningom nya avsnitt men väntan är låång och jag blir så fäst vid alla karaktärerna när jag följer en serie. Därför känns det som att en nära vän åker ifrån mig på långresa varje gång en säsong tar slut.


Fast snart ska jag få träffa några av mina bästisar (dom riktiga, som inte bara är karaktärer i en serie) igen. Andra helgen i mars har jag bokat in alla uppsalavänner på en melodifestivalweekend hos Elin i hennes korridor i studentstaden. 
Det ska bli kul. Jättekul. 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Det ska bli skitkuuuuuuuuul!

2012-02-19 @ 16:32:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback