Isabelle

Ett färdigt kök

2012-01-08 @ 23:06:00

Köket blev färdigmålat tillslut. Det är en månad sen nu men jag hade lovat att lägga upp en efterbild så nu gör jag det.

Förut var köket ljust limegrönt (OBS det var förra hyresgästen som målade denna förskräckliga färg på väggarna), numera är det vitt överallt.
Före:
Efter:
Ser ni skillnaden??
Den blev uppenbarligen inte så stor som jag och Jonas hoppats, de flesta besökare vi har haft här har gett oss ett ansträngt leende och sagt:
- va fint, men senare erkänt
- Jag ser ingen skillnad, vart är förändringen?

Men vi som bor här ser förändringen iallafall och det är ju tur annars hade det varit väldigt mycket onödigt arbete.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback