Isabelle

För att man ju är så populär!

2012-06-27 @ 23:31:01

Jäklar vad roligt det är med sommar.
Med glädje kan jag säga att den enda anledningen till att jag inte bloggat är att jag har haft fullt upp med att ha roligt. Och när jag inte har haft roligt har jag sovit. Fast det kan var roligt det med ibland.
 
Midsommar var mysig ute i stugan hos Elin. Det var jag, Jonas, Lollo, Elin, Christoffer, Wenke, Annika och Ellen som bodde en natt där. Vi åt gott och mycket och nästan för mycket. Vi spelade kubb gick promenad och Lollo badade. Vi var och såg klättervänliga raukar i Folhammar och så avslutade vi midsommardagskvällen med en runda på Surfers. Då hade dock Jonas, Lollo och Wenke lämnat oss.
 
I söndags var det upp tidigt och iväg till fårö för att visa uppsalabon Ellen det som fanns att erbjuda där. Det blev en jäkla massa raukar, Lollo badade igen och väldigt trevligt blev det där med. Vädret hade ju kunnat vara lite roligare förstås, men man kan visst inte få allt man vill ha här i livet.
På kvällen var jag, Elin, Christoffer och Ellen på Tandoori och åt indiskt. Vi avslutade kvällen på glassmagasinet.
 
I måndags var jag så trött efter helgen så jag orkade inte göra nånting mer än att boka en resa till Malta i augusti.
Jonas fyller 30 år så då flyr vi landet. Första resan utomlands då det bara är vi två!
 
Igårkväll var vi ute hos Wenke som har besök av sin Anki den här veckan så tillsammans med Elin och Christoffer åkte jag och Jonas dit på en fika.
 
Och ikväll har jag, Jonas och hans syster Moa varit hos deras plastpappa med sambo och fixat med möbler som ska säljas och tas omhand. Och en fika på det.
 
 
Fullt ös, medvetslös.
Nej, alltså det är så härligt!!!
Först tar man det lugnt hela vinterhalvåret och sen kommer sommaren och då umgås man ifatt det man missat.
Smidigt.
 
Och i helgen ska vi umgås igen, vi som fikade hos Wenke. Annika är på festival.
Alltså, vi kommer snart sitta ihop. Som siamesiska sjulingar, typ.
 
Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från senaste tiden här på bloggen, men det blev så sent så jag orkar inte.
Är man så nyfiken kan man få komma hit på en fika och titta i fotoalbum om ett år eller något när jag lyckats framkalla alla bilder.
Eller så kollar man på facebook för Elin är duktig på att uppdatera bildgalleriet där..
Godnatt
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Eöllin

Vad kul vi har det!!!!!!!!!! :D Tack för reklamen till min fb-sida :P

2012-06-29 @ 23:32:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback