Isabelle

Råd önskas

2012-06-19 @ 20:14:44

Vad tar man sig till när man har suttit i sin egen tvsoffa och lyssnat på grannens alarmklocka som aldrig slutar ringa?
Jag har lyssnat på den i en halvtimme nu..
Slutar inte klockor ringa efter någon minut bara?

Det är varmt och Harry vill springa fritt så jag kan inte stänga balkongdörren, annars hade nog problemet varit löst för längesen.

Nu ska jag gå en promenad och jag hoppas verkligen att grannen vaknat till liv när jag kommer tillbaka, annars blir jag nog galen faktiskt.

Jäkla fyllo. Ska bli så skönt att flytta härifrån en vacker dag.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moa

Va kul att du bloggar massa igen :) Hoppas grannens väckarklocka är död nu ;-)

2012-06-19 @ 21:17:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback