Isabelle

Ett hej från höstmörkret

2012-10-07 @ 15:53:00

Det här bloggandet funkar verkliegn sisådär..
 
Idag slöar vi här hemma. Igårkväll var vi hemma hos mamma och pappa och åt middag och eldade skräp. Det blev sedan lite för mycket dricka för en viss herre här hemma så idag är det lugnt här..
 
Sommaren är verkligen slut. Det är redan oktober!!
Helt galet.
 
Nu går jag mest och drömmer om ett hus. I ett hus hade jag verkligen njutit till fullo av hösten.
Varit utomhus varenda fin höstdag.
I en lägenhet får man ställa sig på balkongen om man vill känna höstluft. Och dessutom måste man tajma in så att fyllegrannen inte står och röker på andra sidan väggen. Därmed blir det inte så mycket njutande.
Då måste man ta sig härifrån. Ut och gå tillexempel.
Det har jag börjat göra mer och mer. En halvtimme åtminstone per gång, men på senaste även entimmes promenader.
Ja, det är inget mot tre fotbollsträningar plus match som förr men det är ändå mer än vad jag åstadkom för ett halvår sedan, så jag känner mig allt lite nöjd jag.
 
Men det är svårt att hinna med när man jobbar. Måste ut innan det blir mörkt annars är det läskigt..
Jävla äckelfolk överallt. Precis som evelina skrev (http://kastmedlitenidiot.blogg.se/2012/october/morkret-och-jag.html#comment).
 
Nej, ett hus på landet och en bra bil sen lovar jag att vara nöjd ett tag.
 
 
Såhär fint mysigt fick jag till det i fredagskvälls.
 
Det går åt en hel del stearinljus här under vinterhalvåret kan jag lova..
 
 
 
 
 
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback