Isabelle

Dagen som kom och gick i ett ögonblick

2013-02-10 @ 22:34:06

Den här söndagen bara försvann.
Visserligen sov jag bort halva dagen. Gick upp och tog en promenad vid halv 1 ungefär..

Sen målade jag bort resten av dagen. Jag har vitmålat anslagstavlan som ska upp i hallen.

Därför har jag grymt ont i huvudet ikväll. Har inandats onyttiga kemikalier hela dagen. När man målar möbler med oljebaserad färg önskar man sig ett hus med stort garage eller liknande. En plats avsedd för kladd och starka dofter.. Inte en trea med parkettgolv.

Jaja, nu ligger den på torkning och imorgon ska min händige sambo få hänga upp den. Då blir det rakt och bra.
Jag har nog hjärnan på sne. Jag kan inte klippa rakt, rita raka streck eller få upp tavlor rakt.
Tur att min andra hälft är expert på raka linjer. Vi kompletterar varann, jippie!

Duscha sen blir det sängen.

Godnatt

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback