Isabelle

Happy, happy!

2013-02-26 @ 23:52:42

Skit också, nu blev klockan såhär mycket igen.
Varje morgon lovar jag mig själv att gå i säng i tid efterföljande kväll.
Det håller aldrig.

Jag har så fullt upp med att gå och drömma om renoveringar. Lollos rum, hallen och vårt sovrum är helt klart nu.
I huvudet alltså.
I verkligheten ser det lika sunkigt ut som vanligt.
Jävla pengar som alltid sätter käppar i hjulet och drar ut på saker och ting.

Suck, jag känner mig så utmattad. Och grinig är jag för jämnan numera. Förutom bristen på pengar till SNABB renovering så muttrar jag över att vi är så få anställda på jobbet då det märks tydligt i dessa sjukdomstider. Stress och lite smått ensamt emellanåt.

Dessutom verkar jag ha fått immunförsvaret från himmelriket.
Ingenting biter på mig. Det kan ju vara skitbra.
Men nu börjar jag bli så trött och sliten faktiskt. Jag känner att lite feber och snor skulle sitta fint så man fick vila upp sig några dagar. Inte ha minsta dåligt samvete över att man ligger i tvsoffan medan alla andra jobbar...
..Men när jag tänker så får jag dåligt samvete för att jag önskar mig det. Önska sig sjuk liksom. Stackars alla dom som ÄR sjuka på riktigt och bara drömmer om att bli friska igen. Jobba och umgås med folk, leva normalt igen. Så ligger jag här o gnäller över att jag INTE är sjuk.
Men jag är trött, okej.
Fan också, allt ska man behöva ha dåligt samvete för.

Nä, nu tänker jag sova.
Sura mig till sömns.

Godnatt

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback