Isabelle

Inlägg av en öm bak

2013-02-15 @ 20:47:19

Just nu sitter jag på en sjukt obekväm träbänk på Centralstationen. Om lite mer än en timma är jag i Uppsala.
Som jag längtat!!

Resan gick ganska fort idag. Somnade nämligen till en stund, hör och häpna!
På båtbussen såg jag på svtplay, en dokumentär om den fantastiska människan Anja Pärson.
Jag är så sjukt impad av den kvinnan. Tiden gick fort.

Nu facebookar jag och diverse ifånesaker.

Hur fördrev man tiden innan smartphone kom? Att tiden ens orkade dra sig framåt..

Saknar dock mina sötnosar där hemma. Något förskräckligt. Tårarna rullade ner för kinderna på Lollo när jag sa hej då. Kände mig som en riktig svikare.
Men hon ska få så mycket mys och egentid med sin pappa i helgen så det blir nog bra ändå..

Nä, köpa tågbiljett nu kanske?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback