Isabelle

Mer Sundhage åt folket!

2013-02-23 @ 10:26:15

Vilken tur att jag vaknade tidigt idag!
Då kunde jag krypa upp i soffan och se morgonpasset på SVT2. De har besök av Pia Sundhage idag.
Herregud vilken kvinna! Hon är så klok och rolig.
Hon var det bästa som kunde hända svensk fotboll.

Så nu sitter jag här i soffan. Känner mig ganska utvilad trots att jag vaknade kl 9 redan.

För en vecka sen vaknade jag upp i Elins studentrum i Uppsala. Vilken härlig helg vi hade!
Ikea på lördagen bara hon och jag. Fick så himla mycket inspiration till lägenheten och vi hann prata ifatt en massa.
På kvällen kom Wenke, Annika, Christoffer och Sara. Vi åt pizza, semlor och såg melodifestivalen. Herregud, vilket skämt årets tävling är (ja, som vanligt då).. Kul!
På söndagen tog vi det lugnt. Shoppade lite, åt mat och skyndade oss avhandla de sista samtalsämnena innan det var dags att ta tåget tillbaka till Stockholm.
I Stockholm hann jag träffa systeryster en snabbis innan det var dags att åka hem.
Känner mig så lyckligt lottad med mina fina vänner! Puss på dom <3

Veckan som varit nu har varit seg. I torsdags firade Jonas och jag 3 år tillsammans och efter att ha varit ifrån varandra en helg var det som upplagt för en hel veckas mys. Meeen, jag har känt mig hängig hela veckan och varit grinig så det har varit en del tjafs här hemma. Sen fick Jonas maginfluensa i onsdags. Great.
Men vår födelsedag blev ganska mysig ändå. Jonas mådde bättre då och vi firade med semlor och myste på avstånd i soffan (svårt att mysa med en magsjuk).

Idag är det lördag och humöret är bättre. Om 1,5 timme ska vi låna Lollo från hennes mamma och åka o träffa Moa och Magda. Det lär bli en rolig eftermiddag.
Ikväll ska jag och Jonas göra finmiddag, se film och rå om varandra. Vi tänker fira vår dag ikväll istället. Nu är ingen magsjuk längre.

Det blir nog en bra helg det här.

Den här sänggaveln ska ta plats i vårt sovrum en dag. Vi ska bara bli några kronor rikare först.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback