Isabelle

Produktiv

2013-02-03 @ 23:41:10

Jävla TV4. Visa bra film men ha så mycket reklam och nyheter att en vanlig 1,45 film blir 3 timmar lång!!!

Skittrött är jag. Det har varit en jobbig, fin, mysig, irriterad, glad helg.

Idag har jag haft lite FF (familjefritt) då Lollo åkte till kompis och Jonas på fiske.
Jag tvättade 3 maskiner tvätt, gjorde rent för Harry, gick promenad (hann med 2 stycken i finvädret), dammsög lägenhet, pratade med Elin och såg en halv film.
Dessutom handtvättade jag koftor och betalade båtbiljett idag.
Produktiv har jag varit idag!

Men som sagt. Man blir trött och inte blir det bättre då av detta reklamande när man bara vill se film!!!

Om 2 helger åker jag till Uppsala och mina finisar. Åh vad jag ser framemot det!

Nu börjar filmen igen. Detta måtte väl ändå va sista reklampausen!?!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback