Isabelle

Sist ut denna dag

2013-02-05 @ 23:24:21

Mmm, så var det dags att krypa ner i sköna sängen igen. Jag har börjat trivas allt bättre nu sen vi kom igång med hallens renovering. Vi är på G nu!
Just nu pågår planerande av Lollos rum i huvudet.

Idag lyckades vi locka hit kvartersvärden. Han tittade på golvmattorna som har börjat leva ett eget liv och lossnat från golvet. "Klipp och klistra" var hans bedömning så nu kommer det snart en golvläggare hit och klistrar fast mattan igen...suck.
En normal människa hade dömt ut dessa golv och lagt nya, men inte gotlandshem..
Jaja..
Badrummet tog han lite seriösare på. Möjligen fuktskada. Det kommer hit nån och kollar närmare på det och med lite tur kan vi få det ordentligt fixat. I hope.

Ikväll skulle jag ha terminens första sånglektion men läraren blev sjuk.
Då passade jag på att jobba in tiden jag missat under dagen då jag åkte hem för att möta upp kvartersvärden.
Sen var jag skittrött. Åkte hem och åt och sen en kortare powerwalk med Jonas.
Efter det har jag myst i soffan med bygglov. Jag börjar komma över Mia lite mer nu. Fast bara lite. Madde är faktiskt riktigt duktig.

Skit, nu blev klockan sådär mycket igen.

Godnatt

Oh, glömde berätta!
Igår spelade jag fotboll igen för första gången på..ehh..när var det senast?.. Äh, väldigt längesen iallafall.
Utomhus i snöblaskstorm på konstgräset. Så sjukt kul och väl värt de kalla fingrarna som gjorde att jag knappt fick upp centrallåset på bilen..
Det är helt galet att fotboll kan va så kul! Och med så glada människor.

Duschen efteråt var riktigt skön och idag är man mör.

Nej, måste sova nu.
Godnatt

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback