Isabelle

Tuffa dagar, förkylning pågång och separationsångesr

2013-02-13 @ 22:22:35

Den här veckan är så sjukt jobbig. Närmsta kollegan är sjuk medan en annan har varit på notutställning och självklart blir det supermycket att göra på jobbet. Har stressat som en tok hela veckan.

Upp på det har jag haft återkommande huvudvärk och varit skittrött. Halsen småvärker till och från och näsan killar. Nu åker väl jag också snart på en dunderförkylning.

Vilken tur att jag ska till Uppsala i helgen och träffa världens bästa tjejer. Gå på Ikea, äta semlor och mysa. Välbehövligt och efterlängtat.

Dock har jag lite separationsångest ikväll. Hur fånigt det än låter hatar jag att vara ifrån min lilla familj även om det bara handlar om en helg. Man är så van vid att ha dom omkring sig så det blir tomt.
Jag blir grinig när jag har separationsångest och det är allt lite synd. Måste ju passa på att kramas nu innan jag åker!

Imorgon är det alla hjärtans dag och då ska jag krama ifatt det vi missar i helgen. Och äta chokladhjärtan också.

Godnatt

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback