Isabelle

Bordsdukar och sång

2013-03-10 @ 22:47:46

Sååå. Nu har besvikelsen och aggressionerna lagt sig efter att Yohio snuvades på gårdagens melodifestivalvinst.

Idag har jag sjungit. Nästan hela dagen. Kördag med kören. Vi har sjungit och sjungit och sjungit.
Man känner sig helt utmattad efteråt men det är kul att köra ett ordentligt sångpass.

Trots att jag kände mig lite småtrött efter kören så gick jag en promenad i solen. Fick en chock imorse när det snöade ute. Så vårigt som det var igår!
Men promenaden gav mig ändå hopp om att våren är påväg.

När jag kom hem tog jag tag i projektet "sy bordsduk". Jag kan verkligen inte sy. Och inte blev det bättre av att det skulle va en rund bordsduk. Jäklar vad jag har svurit ikväll över den där duken. Jag mätte fel, klippte fel, trädde symaskinen fel. Suck.
MEN. Jag blev KLAR!! Och det blev riktigt fint. Så det var värt lite svordomar.

Nu ska jag bada och sen sova.
Imorgon är det dags att jobba igen.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback