Isabelle

En nio månaders besatthet är över

2013-03-02 @ 08:51:57

När jag hade semester i somras laddade jag ner två spel-appar.
Det ena hette "Pet hotel".
Det går ut på att man ska bygga upp ett hotell med djur. Man tjänar pengar på sina hotellgäster så att man kan bygga nya rum och expandera, och så får man poäng. Poängen räknas så att man kan gå upp en level och få erbjudanden.

Jag har råkat fastna för detta barnsliga spel och har haft en sjuklig fixering vid att nå level 100 innan jag kan sluta.

Så igår hände det.
Äntligen!
Level 100.

Idag har jag raderat appen.

Det andra spelet går ut på att ha ett café och baka kakor. Det går mer trögt.
Är ännu bara på level 88.. Kan inte sluta innan level 100. Går bara inte.

Detta bildbevis är allt som finns kvar av mitt djurhotell. 9 månaders spelande:


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback