Isabelle

Mar. 03, 2013

2013-03-03 @ 23:19:14

Vilken oerhört produktiv helg vi har haft här hemma!

I fredags bakade jag och Lollo muffins à la kärleksmums till fredagsmyset.

Igår började vi dagen tidigt med shopping. Vi köpte byggmaterial till en skohylla på snicken. På rusta hittade vi dörrmattor till samma hylla samt nya turkosa duschdraperier. På byggmax köpte vi vit färg till hyllan och så avslutade vi shoppingen med lördagsgodis på gamla "500 sorter".
Hem och Jonas fick börja bygga skohyllan. Jag och Lollo lekte på lekplats och sen åkte jag iväg och köpte en blomma till köket.

När Jonas byggt klart tog jag över och målade.
Idag står vår skohylla klar!
Egendesignad, och fyller alla våra behov. Smal, hög, plats för många par skor.

Så mycket fick jag bocka av på listan i helgen.

Hat dessutom gått 2 promenader. Och idag var vi på själsö alla 3. Blåste så otroligt mycket men vi hittade lä i solen och hade det riktigt mysigt en stund.

Imorgon är det en ny vecka igen. Ska försöka hinna med klippning och bli helt klar med hallen.

Godnatt

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback