Isabelle

Vårkänslor is da shit

2013-03-07 @ 23:39:35

Jao, snart är denna arbetsvecka till ända också.
Högsäsongen är förbi och jag skulle ljuga om jag inte sa att det känns ganska skönt.

Dessutom ser man solen allt oftare. Både på morgonen när man vaknar och när man kommer hem från jobbet. Och idag har de börjat sopa vägarna rena från vinterns sandning.
Ja, vårtecknen överallt!

Man blir allt lite gladare av ljuset och den stundande våren.

Trots att Jonas är sjuk igen och att jag blivit väckt två nätter i rad (igår snarkningar och i nättras var de det där jääävla tidningsbudet som älskar att slå i brevinkasten)så blir jag inte så nedstämd som jag annars brukar bli. Tack, våren!!

Idag har jag klippt mig.
Det luktar goda hårprodukter i mitt hår nu. Mm..

Nu ska jag sniffa i mitt hår tills jag somnar.
Godnatt

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback