Isabelle

Fem toast av fem möjliga

2014-04-21 @ 22:09:10

Jag är så himla nöjd med denna påskhelg!
Har hunnit slänga jättemycket skräp, flytta Harry, lämna grejer till loppis, varit på dop, umgåtts mycket med familjen, promenerat i det underbara vårvädret, firat kusinvitamin, picknick. En bra blandning av nytta och nöje.
 
I lördags var vi på dop för mitt kusinbarn i Eksta. På kvällen kom Thessan och hängde med oss. Vi åt pastasallad och såg Twilight, sista filmen.
 
Igår söndag, var vi först på auktion i Västerhejde men det var inte mycket att se på. Kom dock underfund med vilken typ av kristallkrona jag vill ha i sovrummet. Sen åkte vi vidare till Tofta och gick på loppis och inredningsbutik. Sen droppade jag och Thessan av Jonas hemma och åkte vidare till Källunge där jag hade kramkalas med Harry. Och så gick jag en promenad. Sen åkte vi till Vickan som fyllt 21 år. Det var ovanligt litet kalas. Vi är alltid jättemånga men igår var det verkligen bara deras familj och vår familj eftersom vi var på dop när det riktiga kalaset ägde rum. Det var riktigt trevligt och mysigt faktiskt.
 
Idag har vi kört saker till katthemsloppisen. Sen storhandlade vi på ica maxi och bestämde oss för att åka på utflykt. Vi hamnade i Brissund där vi satte oss tillrätta på en filt och åt frallor med kantarellmjukost och drack påskmust. Sen burrade vi ihop oss i en stor boll och låg o solade oss i värmen. Riktigt härlig avslutning på påskhelgen.
 
Nu har Lollo kommit och imorgon är det skola och jobb igen.
Lite jobbångest har jag efter denna grymma påskhelg men samtidigt har jag inget emot att tiden springer på. Förhoppningsvis får vi nycklarna till lägenheten på torsdag och då är det bara en vecka kvar till den stora riktiga flytten!!!!
Det är så hiiimla nära nu.
 
Dags att börja avrunda denna måndag och annandagpåsk. Ett avsnitt Elementary blir bra.
 
Godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback